Klantenservice

U kunt alles vinden over:

  1. Bestellen en bezorgen
  2. Klantenservice & contact
  3. Garantie

 

1. Bestellen en bezorgen

1.1 Hoe moet ik bestellen

Via de volgende stappen plaatst u een bestelling bij ons:

1.1.1 Producten selecteren

Kies via de zoekfunctie of de linker navigatie het product van uw keuze.

Met de knop 'In winkelwagen' voegt u een product toe aan uw winkelwagen. Wilt u meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal dan aan door op het plusje te klikken. Met de knop ‘verder winkelen’ gaat u terug naar de winkel. Heeft u zich bedacht? Klik op het kruisje om een product te verwijderen.

Klaar met winkelen? Klik op ‘afrekenen’.

Indien u een actiecode heeft, vult u deze in bij ‘actiecode toepassen’. Daarna klikt u op ‘Actiecode gebruiken’.

1.1.2 Inloggen of account aanmaken

Log in als u al klant bent. Heeft u nog geen account? Maak uw account aan, kies voor ‘Account aanmaken’. Bij 'Persoonlijke informatie' vult u uw persoonlijke gegevens in. Velden met een sterretje (*) zijn verplicht om in te vullen. Klaar met uw gegevens invoeren? Klik op de knop ‘Account aanmaken'.

Overigens als u geen account wilt aanmaken, dan kunt u ook afrekenen als gast.

1.1.3 Verzendwijze

Kies vervolgens de door u gewenste verzendmethode.
 
1.1.4 Betaalmethode

Kies uw betaalwijze: bijvoorbeeld via iDEAL of creditcard. Of u kiest voor Bankoverschrijving door middel van het totaalbedrag over te maken op de rekening van Horecagrootkeukenshop. De bankgegevens staan onderaan de factuur die u direct na het plaatsen van de order als PDF in uw mailbox vindt. Let wel op; kiest u voor de laatste optie, dan bent u afhankelijk van de snelheid waarmee het totaalbedrag op onze rekening staat. Wij zullen pas tot verzending van uw bestelling overgaan als wij het bedrag hebben ontvangen.

1.1.5 Bevestigen

U krijgt een overzicht van uw bestelgegevens. Vergeet u uw bestelling niet te controleren?

Klopt alles? Vink dan aan dat u akkoord bent met onze algemene voorwaarden. U kunt de bestelling afronden met de knop ‘Plaats bestelling'. Hiermee gaat u naar het betaalproces.

1.2 Wat is jullie levertijd

Voor speciale aanbiedingen houden wij een voorraad aan.
De levertijd die we aanhouden is 1 tot 4 werkdagen.
 
1.3 Wat moet ik betalen aan verzendkosten

We houden één verzend/afhandelingstarief aan van € 7,85 excl. BTW.
Bestellingen boven de € 250,00 exclusief BTW worden gratis verzonden binnen Nederland.

1.4 Krijg ik bericht als mijn order is verzonden

Als u uw bestelling plaatst, krijgt u direct een bevestigingsmail. Zodra de order daadwerkelijk verzonden is, wordt u hier over ook op de hoogte gesteld via een e-mail.

 

2 Klantenservice & contact

2.1 Hoe kan ik jullie bereiken

U kunt contact met ons opnemen door:

1) Te bellen met 020 - 240 66 20 maandag t/m donderdag van 09.00 tot 17.00 uur en vrijdag van 09.00 tot 15.00 uur. 
2) Het invullen van het contactformulier op de contact pagina.
3) Een email te sturen naar [email protected]

Wij beantwoorden altijd dezelfde dag.

Ook voor storingen dient u via bovenstaande contact met ons op te nemen.

 

3 Garantie

3.1 Hoe lang heb ik garantie

Wij garanderen de deugdelijke werking van het betreffende apparaat gedurende de periode van 1 jaar, gerekend vanaf de factuur datum.
Op de apparatuur van Bartscher wordt 1 jaar volledige garantie gegeven en 1 jaar op onderdelen.
Op de koel-en vriesapparatuur van Polar wordt 2 jaar fabrieksgarantie gegeven.
Op de wijnklimaatkasten van Liebherr krijgt u 2 jaar garantie, op de overige Liebherr apparatuur in onze shop zit 1 jaar garantie met de mogelijkheid deze gratis met 4 jaar te verlengen (1+4) d.m.v. aanmelding op de liebherr site volgens
deze link: https://www.koelen.nl/service/5-years

3.2 Wat is uitgesloten van garantie

Uitgesloten van garantie zijn die delen en onderdelen, die niet direct van invloed zijn op het leveren van deze prestatie, zoals verlichting, glas, sloten, zwenkwielen, deurrubbers, bedieningsknoppen, etc.

3.3 Wat vergoeden jullie tijdens de garantie periode

Garantie gedurende de aangegeven periode betreft zowel de kosten van arbeid, voorrijkosten als van onderdelen en materialen tijdens normale werkdagen (ma-do: 08.30 – 17.00 uur, vrijdag: 08.30 - 15.00).
Na 17.00 uur (vrijdag na 15.00 uur) en tijdens zaterdagen en zondagen en feestdagen zullen toeslagen worden doorberekend.

Artkelen die van dien aard zijn, dat zij kunnen worden opgestuurd ter beoordeling en/of reparatie, worden niet op lokatie gerepareerd. 
Hiervoor ontvangt u van ons op aanvraag een RMA/Reparatienummer en het adres van de betreffende technische dienst.

Mocht het blijken dat er een storing is die veroorzaakt is door het niet juist aansluiten van het apparaat, ondeskundig gebruik of verontreiniging zal er geen gebruik gemaakt kunnen worden van de garantievoorwaarden en bent u zelf voor de kosten hiervan verantwoordelijk.

3.4 Klachtenregeling

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.